Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Jeśli wszystkie zamówione produkty są dostępne, wysyłki realizowane będą niezwłocznie w terminie do 3 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski: Kurierem FedEx, DPD, DHL, Pocztą Polską lub do paczkomatu za pośrednictwem firmy InPost. W przypadku zamówienia w którym znajduje się środek zakwalifikowany jako substancja niebezpieczna (ADR) wysyłka może wydłużyć się o jeden dzień roboczy. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy po uzgodnieniu telefonicznym.

Dostawa może się opóźnić w przypadku braku towaru u importerów lub producentów o czym powiadamiamy drogą mailową lub ze względu na niskie temperatury - dotyczy produktów wrażliwych na niskie temperatury

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę i gabaryty przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.

Istnieje możliwość grupowania osobnych zamówień, pod warunkiem dodatkowej informacji telefonicznej lub mailowej. Brak tego zgłoszenia może spowodować, że koszty wysyłki będą doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu. W przypadku braków lub uszkodzeń prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem.

Koszt wysyłki zamówionego towaru:

Towar zamówiony w naszym sklepie można odebrać nieodpłatnie w siedzibie firmy lub możemy wysłać go kurierem FedEx lub innym na życzenie klienta.

W przypadku wybrania przesyłki kurierskiej naliczana jest opłata 15 PLN (netto) za każde 30kg produktów. Stawka może ulec zmianie w przypadku produktów gabarytowych, takich jak kije teleskopowe czy maszyny.

Przy pobraniu naliczana jest dodatkowa opłata wysokości 5 złotych.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

  • Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
  • Jeśli nie zakładałeś konta - na adres mailowy podany podczas składania zamówienia wysyłane będą wiadomości o aktualnym statusie wysyłki.

W przypadku dodatkowych pytań odnośnie wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny lub email: 42 681 25 44 | [email protected]

Menu

Ustawienia

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się

Utwórz bezpłatne konto, aby korzystać z listy życzeń.

Zaloguj się